Informatie Corona-maatregelen
Voor alle vragen kunt u contact opnemen met ons. Via telefoonnummer 0543-512336 (Tijdens kantooruren 10:00 - 17:00) of een mail sturen naar info@luckman.nl
Rekenen wij verzendkosten?
Nee, wij rekenen geen verzendkosten, mocht een artikel niet aan uw wensen voldoen zijn de retourkosten wel voor uw eigen rekening.
Kan ik zien of kleding groot uitvalt?
Helaas niet, voor vragen kunt u altijd tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen (0543-512336) of een mail sturen naar webshop@luckman.nl.
Is de collectie online hetzelfde als in de winkel?
Ja, we voeren online dezelfde collectie als in de fysieke winkel.
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies de juiste maat. Klik vervolgens op de knop 'klik en bestel'. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt verder gaan winkelen. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op de knop 'betalen'. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens?
Volg dan de stappen in het bestelproces.
Volg dan de stappen in het bestelproces.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat de bestelling geplaatst heeft ontvangt u binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw "Postvak In" staat, dan is het mogelijk dat uw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor "Ongewenste e-mail".
Wanneer ook de mail daar niet in staat kunt u uw gegevens controleren via uw account.
Wat is de levertijd met bestellen?
Bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of twee werkdagen bezorgd. Wanneer u ervoor gekozen heeft de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag klaar in de winkel.
Verzend u ook naar het buitenland?
Ja, wij verzenden ook naar het buitenland, maar daar zijn bijzondere voorwaarden voor.
Hierbij wordt u gevraagd eerst het bedrag over te maken. Is het bedrag gestort sturen wij u het artikel op.
Hierbij wordt u gevraagd eerst het bedrag over te maken. Is het bedrag gestort sturen wij u het artikel op.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen zijn inclusief BTW.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Voor klanten in Nederland kunt u betalen met iDeal (via onze betaalprovider Mollie).
Kan ik een artikel afhalen in de winkel?
Ja u kunt uw bestelling ook ophalen bij ons in de winkel, het bestelde artikel ligt dan voor u klaar bij de kassa. Wij vragen u de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij de bestelling kunnen controleren. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij de bestelling niet meegeven. De bestelling blijft 7 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 7 dagen wordt opgehaald, zal deze retour gaan en wordt het aankoopbedrag teruggestort. U kunt het artikel desgewenst meteen even passen in de winkel en één van de stylistes vragen om een creatief advies.
Hoe kan ik een artikel retourneren vanuit Nederland?
U kunt de bestelling retourneren via de post of terugbrengen in de winkel. Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren via de post, dan kunt u deze opsturen naar:
Modecentrum Lückman
t.a.v . Webshop
Bossesteeg 2
7101 GE, Winterswijk
Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg een begeleidend schrijven erbij waarom u het retour zend. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. De retourkostefn zijn voor eigen rekening. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan zodra het artikel in goede orde door ons is ontvangen. De verwerktijd hiervoor is vijf werkdagen.
Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de kassa. Neem voor een goede verwerking, de factuur mee dat bij de bestelling zit. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel. Retourneren in de winkel is gratis.
Modecentrum Lückman
t.a.v . Webshop
Bossesteeg 2
7101 GE, Winterswijk
Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg een begeleidend schrijven erbij waarom u het retour zend. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. De retourkostefn zijn voor eigen rekening. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan zodra het artikel in goede orde door ons is ontvangen. De verwerktijd hiervoor is vijf werkdagen.
Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de kassa. Neem voor een goede verwerking, de factuur mee dat bij de bestelling zit. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel. Retourneren in de winkel is gratis.
Hoe kan ik een artikel retourneren vanuit het buitenland?
U kunt de bestelling retourneren via de post. Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren via de post, dan kunt u deze opsturen naar:
Modecentrum Lückman
t.a.v . Webshop
Bossesteeg 2
7101 GE, Winterswijk
Nederland
Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg het ingevulde retourformulier erbij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. De verwerktijd hiervoor is tien werkdagen.
Modecentrum Lückman
t.a.v . Webshop
Bossesteeg 2
7101 GE, Winterswijk
Nederland
Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg het ingevulde retourformulier erbij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. De verwerktijd hiervoor is tien werkdagen.
Kan ik een artikel terugbrengen bij de winkel?
Ja, u kunt een artikel binnen 14 dagen terugbrengen naar onze winkel. Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de kassa. Neem voor een goede verwerking , de factuur mee dat bij de bestelling zit. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel. Retourneren in de winkel is gratis.
Kan ik een artikel ruilen bij onze winkel?
Ja, u kunt uw artikel ruilen in de winkel, hiervoor gelden dezelfde regels als dat u normaal een artikel koopt bij ons in de winkel.
Krijg ik geld terug?
Ja u krijgt uw geld teruggestort op uw rekening, zodra het artikel in goede orde door ons is ontvangen. De verwerktijd hiervoor is vijf werkdagen.
Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op (0543-512336). Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Hoe krijg ik mijn geld terug na een verhoogde kortingsactie?
Het is mogelijk dat kort na uw aankoop er een kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij u niet het verschil terugbetalen. Het is uw eigen keuze of u een artikel koopt of wacht op een kortingsactie. Zeker in de uitverkoop gaat het vaak om enkele stuks per maat, dus u kan wachten op meer korting, maar dan is de kans groot dat het uitverkocht is.